Liftes fiúból lett a szerző a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke. A könyv még sem biográfia, hanem 60 derűs, szórakoztató és mindenképpen tanulságos történettel kutakodás a marketing műfajban és elmélyülés a turizmus világában. Hogyan javíthatjuk termékeink minőségét? Hogyan szerezhetünk, tehetünk elégedetté és tarthatunk meg vendéget? Hogyan pozicionálhatjuk magunkat egyedi szolgáltatóként a versenytársak között? Ezekre és még sok más hasonló kérdésre keres a szerző saját gyakorlati tapasztalataiból tallózva tanpéldáival választ olvasmányosan, szándéka szerint szórakoztatóan is. Sokakban felmerülhet, hogy ezeket az ötleteket akár meg is valósíthatná - nem csak szállodájában, utazási irodájában, éttermében, hanem esetleg - ha nem a turizmusban tevékeny, akár napi életvitelében is....