az Új Könyvek csapatától

Ogilvy a reklámról a digitális korban

Szerző Miles Young
Ogilvy a reklámról a digitális korban

Ogilvy a reklámról a digitális korban

Szerző Miles Young
Szerző:
Miles Young
Kötésmód:
kemény kötés
Megjelenés:
2018
ISBN:
9789630992640
Kiadó:
Kossuth Kiadó
Nyelv:
magyar
Oldalszám:
288
Tömeg
1 kg/db

A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ
A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA
A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK
A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM
A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY
A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA
A BIG DATA JELENTŐSÉGE
AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK

27%
7 500 Ft
5 475 Ft
Kezdete: 2024.11.03   A készlet erejéig!
Összehasonlítás
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Várható szállítási idő: 2-4 munkanap

Adatok

Várható szállítási idő:
2-4 munkanap
Cikkszám:
9789630992640