az Új Könyvek csapatától

Marketing alapismeretek

Szerző Bauer András - Berács József - Kenesei Zsófia
Marketing alapismeretek

Marketing alapismeretek

Szerző Bauer András - Berács József - Kenesei Zsófia
Szerző:
Bauer András - Berács József - Kenesei Zsófia
Kötésmód:
puha kötés
Kiadás éve:
2024
ISBN:
9789630598705
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
Nyelv:
magyar
Oldalszám:
452
Megjelenés:
2024
Tömeg
660 g/db

A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan
alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal "beleszólásuk", véleményük súlya növekszik.

A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok
szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait.
E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.

20%
5 950 Ft
4 760 Ft
Kezdete: 2024.10.11   A készlet erejéig!
Összehasonlítás
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Várható szállítási idő: 2-4 munkanap

Adatok

Várható szállítási idő:
2-4 munkanap
Cikkszám:
9789630598705