az Új Könyvek csapatától

Hogyan nőnek a márkák 2. rész

Szerző Jenni Romaniuk - Byron Sharp
Hogyan nőnek a márkák 2. rész

Hogyan nőnek a márkák 2. rész

Szerző Jenni Romaniuk - Byron Sharp
Szerző:
Jenni Romaniuk - Byron Sharp
Kötésmód:
kemény kötés
ISBN:
9786158107945
Kiadó:
Reklámtörténet Könyvek
Nyelv:
magyar
Oldalszám:
282
Tömeg
300 g/db

A Hogyan nőnek a márkák nemzetközi sikere után a folytatás az evidence-based marketing revelatív útján kalauzolja tovább az olvasót.
A második rész a vásárlói magatartás és a márkateljesítmény témáit járja alaposabban körbe, hogy a márkák építésében és az eredményes marketing napi teendőiben egyaránt kézzelfogható segítséget nyújtson. A magyar nyelvű változat a 2016-ban megjelent könyv második, 2022-es bővített kiadása: az üzleti marketingről szóló új fejezet mellett minden részterületen több kiegészítést is tartalmaz.
A Hogyan nőnek a márkák két kötete a marketing évtizedes dogmáit a vásárlói magatartás statisztikai valóságával állítja szembe. Az eredmény sokkoló, egyben felszabadító: márkákról és marketingről a továbbiakban nem fogunk
a megszokott módon gondolkodni.

23%
6 990 Ft
5 382 Ft
Kezdete: 2024.11.01   A készlet erejéig!
Összehasonlítás
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Várható szállítási idő: 2-4 munkanap

Adatok

Várható szállítási idő:
2-4 munkanap
Cikkszám:
9786158107945