az Új Könyvek csapatától

Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Ha még mindig úgy gondoljuk, "a vevő a király'", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók, akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel.
Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során behatóan tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.
A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásunkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük.

28%
3 900 Ft
2 808 Ft
Kezdete: 2024.12.28   A készlet erejéig!
ELFOGYOTT, JELENLEG NEM RENDELHETŐ!
Összehasonlítás
Kedvencekhez
Nyomtat

Adatok

Cikkszám:
9789633040867