az Új Könyvek csapatától

Borkommunikáció - Aszútól a zenitig

Szerző Veszelszki Ágnes
Borkommunikáció - Aszútól a zenitig

Borkommunikáció - Aszútól a zenitig

Szerző Veszelszki Ágnes
Szerző:
Veszelszki Ágnes
Kötésmód:
kemény kötés
Megjelenés:
2018
ISBN:
9786155164385
Kiadó:
Századvég Kiadó
Nyelv:
magyar
Oldalszám:
302
Tömeg
1,43 kg/db

Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.
A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.
A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.

27%
7 990 Ft
5 833 Ft
Kezdete: 2024.11.03   A készlet erejéig!
Összehasonlítás
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Várható szállítási idő: 2-4 munkanap

Adatok

Várható szállítási idő:
2-4 munkanap
Cikkszám:
9786155164385